18 March 2010

donlod

sekarang pukul 5.18 petang. aku baru sahaja pulang dari Mendel Lab untuk Experiment Genetic minggu ini dan rasanya aku telah masukkan dua botol Streptomycin dalam satu agar plate.pergh~ layan. satu lagi plate terbiar kosong. wawawa~
 
                                                           
sekarang aku berada di sini, di Brownless Medical Library. Buat apakah? mengapa aku tidak terus pulang untuk makan2 sambil berehat di ruang tamu? Ini kerana aku sedang mendonlod.Ya.. dengan menggunakan kelebihan 60 Mbs sudah tentu Uni menjadi tempat pilihan.




 saya sedang mendonlod ini. dan video2 yang sama waktu dengannya.

p/s: tengah belajar music theory..

4 comments:

nazihahisa said...

oih menda salah experiment.. hahah lol

amirulhazwan said...

lapar~~
nak makan agar medium. tapi medium tu minimal medium so x de nutrient sgt. so, x jadilah nak makan.

b_r said...

agar plate tu untuk apa? grow bacteria?

amirulhazwan said...

haah