09 April 2009

Beta dan Selamat Pagi

Adakah ini entri jiwang? ye ke? ye ke? Amende.. Bawak wabak la bertaubat. Semalam beta tidur awal dan pagi ini bangun awal juga. Tapi adakah suasana bangun pagi anda sama dengan suasana bangun pagi beta di sini. Ooouu.. tidak tidak. Biar beta tunjukkan perbedaanya.

Kamar beta dihuni oleh tiga orang beta yang lain. Ye ke? Dihuni oleh tiga orang putera. Beta, Putera Umar dan Putera Shafik. Beta-beta ( kami ) mempunyai khadam berbentuk alarm yang akan mengejutkan kami dengan penuh dedikasi sampai sakit hati. Khadam ini milik Putera Umar. Ini alarmnya:



Untuk effect yang lebih tepat sila ulangi part "Selamat Pagi Cikgu 100 kali"

Untuk pengetahuan anda juga Putera Syafik juga mengklonkan khadam Putera Umar ke dalam hp nya lalu terjadilah effect dua orang khadam yang sama mengejutkan putera masing masing. Untuk merasainya sila buka dua window dan mainkan secara bercelaru. 

SELAMAT PAGI CIKGU! SELAMAT PAGI CIKGU! SELAMAT PAGI CIKGU!

Selama lebih sebulan sudah khadam Putera berkhidmat hinggalah ke hari ini. Akan tetapi nampaknya putera putera sudah semakin lali. Tiada effect nampaknya. Jadi Putera Hanis lah yang selalu datang mengejutkan Putera Umar dan Putera Shafik. Bagaimana dengan beta? Siapa yang kejut beta?

Hm..

Hm....

Hm.......

Amende...

p/s: Sepatutnya, Putera kejut Puteri atau Puteri kejut Putera ? 
         Baik beta melayan lagu background ni lagi baik. 
         la la la~~
         raja sudah la la la~~

2 comments:

NuR kHaiRunNiSa said...

hahaha..lawak2=P
soh loges berkokok jd ayam sudeyy..hahaha..

amirulhazwan said...

haha, loges jadi bibik ja kat sini. h0h0