03 February 2010

my busking permit number is GA10-0058

pada petang tadi, dia baru sahaja pulang daripada Uni setelah puas menyedut cobalt3haxaaamine chloride(lab chem).hari ini cuaca amat panas. tram sampai lalu dengan langkah bergaya menaiki tram tanpa menvalidatekan Mykinya ( alat tu not in service la). akhirnya sampailah dia ke destinasi. dan dalam panas terik itu dia menekan butang loceng rumah lalu disedari ada surat di situ.


hmm..


akhirnya! setelah 2 minggu berturut turut.setelah banyak chemical2 telah disedut.surat dari City of Melbourne telah selamat sampai di rumah. '-' apa ada dalam tu?


ada peta. dan warna2 didalamnya.apakah itu?


'No busking Area' hmm.
oleh itu, maka  dengan ini telah rasmilah perlantikan beliau sebagai seorang busker di Melbourne. jadi satu lagi fantasi akan ditukar kepada realiti. Bilakah?


sudah lama merancang untuk hari ini. sejak mendapat result fly pada dua tahun lepas. semasa semester satu dan dua tahun lepas, subjek Riff: Discovering Acoustic Guitar (1 and 2) telah diambil sebagai Breadth subjek. subjek itu telah diambil tanpa sedikitpun  tahu bermain gitar. result yang diperolehi ialah 77(H2A) untuk semester satu dan 80 (H1) pada semester dua tahun lepas. dan sekarang boleh la main sikit sikit.

teringat pula kisah 2 minggu lepas. sewaktu hendak mengambil permit tersebut.





esok tak ada lecture jadi mungkinkah?

6 comments:

nazihahisa said...

ololo comeynye muke hikhikhik... your dream always come true.. envy u!

amirulhazwan said...

hehe. haish. jgn la ckp cmtu. semua orang boleh jadikan impian dia satu kenyataan.

NuR kHaiRunNiSa said...

busking permit tu apa? apa ko boleh buat kalo ada permit tu?siyes x phm

amirulhazwan said...

erm. permit untuk buat persembahan kat tepi2 jalan kt city

kuteng said...

style ah busking..
haha

amirulhazwan said...

haha