12 November 2009

Tak salah kan kalau berangan angan.




Aku baru tahu yang gitar amp aku sebenarnya khusus untuk base.

Patutla tak boleh main lagu digimon season 1.

Waktu balik dari REB (Dewan exam) semalam, aku ada lalu depan sebuah kedai alat muzik. Ada nampak beberapa butir amp. Jadi ingat nak singgah lah bila2.




Nampaknya tersadai lagilah gitar mengumpul habuk. Aku rasa itu perkara biasa bagi siapa2 yang ada gitar. Mula2 sehari tak main, kemudian 2,3 dan seterusnya.

Aku terfikir ke manakah aku dan gitar letrik ini akan pergi. Konsert? Tinggi sangat rasanya. Entahlah, tapi seronok berangan angan.

Waktu form 1 dulu suka tengok digimon. Berapa kali jugakla berangan main gitar letrik lagu digimon 1 sambil pegang penyapu waktu bersih asrama. Haha.

Tengok. Aku rasa ada guna berangan angan ni sebenarnya. Kan dah dapat sebiji gitar. Tinggal nak main je kan?



-- Post From katil settle up

6 comments:

sYeNgEt ke senget?? said...

berangan without effor tu yg salah

sYeNgEt ke senget?? said...

effort*

amirulhazwan said...

baik cik puan

Aizuddin said...

Betul 3x, tp jadikanlah angan2 tu kenyataan. Biarlah jadi 'amal jangan jadi amal

-nad26z- said...

ami..ko pon minat digimon zmn dulu2 ker??hehe..
xley main eh gne gitar letric ko?huhu T-T
try ar main... :D

amirulhazwan said...

kalau boleh nak sampai tahap dengar je lagu pastu boleh main.