12 August 2009

20 tahun





Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan2 seperjuangan atas segala doa kalian samada di facebook,di blog, mahupun secara live.
InsyaAllah moga moga doa kalian dimakbulkan Amiin. .

Terima kasih juga kepada Puan Rosita dan anak2nya yang juga turut mendoakan saya sempena hari lahir saya di sini. Walaupun duduk jauh di Gombak tetapi mereka masih mengingati saya di sini. '-' Uuh, keterharuan berlaku di sini.






Terima kasih juga kepada majlis sambutan yang diadakan di surau bouverie selepas majlis ilmu dan solat isyak itu. Secara jujurnya, sambutan hari lahir pada tahun ini betul2 rasa diberkati.

Rasa diberkati oleh Allah.
Rasa diberkati oleh keluarga sendiri.
Rasa diberkati oleh keluarga sebelah sana.
Rasa diberkati oleh rakan2 di sini.




Secara jujurnya, perasaan ini sedikit gentar apabila memasuki umur 20 ini. Kerana sudah tiada belas-belas lagi.




Dari hati saya, saya betul2 rasa bersyukur kerana anda semua menyedarkan saya sebelum saya mencapai umur 20 tahun ini.




Terima kasih kerana menyedarkan saya, membuka mata hati saya, membimbing diri saya yang tehuyung hayang tanpa matlamat, menghapuskan perasaan saya yang sentiasa tidak tenang ini.




Saya sungguh rasa bertuah.Kini saya telah sedar apa matlamat yang sebenarnya yang saya perlukan. Program2 dan nasihat yang diberikan anda semua ibarat menyediakan diri saya untuk menempuh alam dewasa yang mencabar.







Saya baru sedar tentang kepentingan persediaan itu ibarat pentingnya persediaan menyambut Ramadhan yang mulia tidak lama lagi.

Harus ada ilmu.
Harus ada persiapan.
Harus ada semagat perjuangan.
Ibarat singa di siang hari, tetapi rahib di malam hari.



InsyaAllah saya tidak akan mensia siakan pengorbanan kalian. Saya akan cuba melakukan yang terbaik supaya saya dapat menyumbang sesuatu lebih2 lagi pada agama saya iaitu Islam.

-- Ingin menjadi Muslim berguna.
p/s: terima kasih pada pidot kerana membuat kek2 di atas.


Ada bubur untuk kamu tapi kamu tak ada '-'

10 comments:

::scandalizer:: said...

banyak nye kek.
isk.isk.isk.isk.

NuR kHaiRunNiSa said...

wwoooo..bnyknye kek!!!arghh..dah la aku tgh lapar time nih..huhu..nk kek..nk kek..

p/s:selamat ulang thn lagi skali..heheh
p/s 2:woo..keluarga belah sana??keluarga mana nih?

amirulhazwan said...

zuryn_tien: knp nk isk isk isk. ak tau ko nk gak. ngahaha

nisa: haha. ko kn tau masak kek. nk mkn masak la sndri. hoho. thnks 4 de wish. eh eh, belah apa ni? aa? aa? aa?

Syafiq Asnawi said...

pergh..besday aku aritu, aku makan ayam seketul je..ngan dz. takde sape celebrate pon..

=(

wanie said...

hehe...
ami...cory...
epy belated bufday k....

amirulhazwan said...

syas: uih, lepak ah. sedih dol ko ckp cmtu. terngiang ngiang lagu bersamamu. haha

waniw: wani!! tq tq. kerja lek lok kt sana ya.

zeckie said...

abg ami =]
epy blated bday
hehe

sYeNgEt ke senget?? said...

wuuuuuuuuuuu~~~

adek ami epi bday.. hahahha =p

psst:: puan Rosita dan anak2nya??

ros Nadiah?
Rosalia Huda?
Rose nazihah??

kamon~~ hahahah '-' wekkk

ehem: puan rosita mesti berbangga baca post ni.. aceccece

Baizura said...

perghhh manyak gila kek. happy belated birthday!

amirulhazwan said...

zek: heh, maseh! maseh!

rose: yang mana lagi kaaaaaaann '-'

baizura: thanks 4 de wish. dah org yg buat kek tu gila kek. haha. thanks to him.