07 May 2009

Blog di pagi hari

Sekarang pukul 4 pagi. Apa aku buat? Tak buat apa apa. Melayan internet di hp cikai. Melayan manusia durjana di Ym. Nak buat tutorial online pun tidak boleh. Sebab internet off peak sekarang telah disedut bandwidthnya oleh seorng hosmet yg mendonlod. Huh.. IDM (donlod manager) memang tak beri peluang. Maka, guna 3G sudey..

Apa nak tulis? Tak ada apa apa. Cuma teringat Intec dan Ausmat. Itu saja. Hari itu baru saja aku menskype bersama seorang rakan dan akhirnya timbul beberapa persoalan antara kami iaitu.

"Bila aku start kenal ko ah?"

"Bila aku rapat dengan ko eh"

"weih, camne ko leh kenal ngan minah tu? Sejak bila ko rapat"

"Haha, kita kenal minah tu dah nak last sem kan tapi kita cam rapat gila ntan dia"

"Cmne lah rapat ngan mamat tu r"

"Mungkin ko selalu datang bilek aku kot"

" dek, makan bungkos? ayam panas lagi ni"

Dan memacam lagi, tu la, dalam bersahabat, kadang kadang kita boleh terus rapat tanpa kita sedar. Dalam masa yang singkat pulak tu. Ausmat: setahun setengah ja. Itupun hujung2 sem baru kita kenal.

Dan, begitu juga sekarang. Masalah juga membawa kita berjumpa dengan orang yang baru. Orang yang kita pernah dengar nama, tengok muka dan tiba tiba harus bekerjasama. Haha, manusia memang hebat






sebenarnya bukan manusia yang hebat








yang menciptakan kita itu sebenarnya yang berkuasa menghubungkan kita semua







p/s: bukan maxis, digi, celcom, 3, optus, Ym, skype, fb
haha. mmde...



"
--
Posted via Skypetr, 2009-05-07 04:54:12 +1000

5 comments:

org yg tido kol4 said...

ber ym dgn manusia durjana manakah?
amek ko! tak tidoooo hahahha

manusia di durjanakan said...

entah le. dah la x kejut aku gi prac gitar.

naqiubex said...

Pukul 4 tak tido
rugi kalau tak semayang tahjud

amirulhazwan said...

naqiubex: Yyepp, betul betul. Kalau kita buat pun buat pa kita bagitau dalam blog betul x?Nanti sia sia. Haha.

manusia yg tak rase brslh said...

aku pon bgn kol 8 waktu m'sia.. hahaha