08 March 2010

ya udah abis aktivitasnya

Semalam pesta berlangsung dengan jayanya.seperti yang ditakdirkan telah bertempur dengan sapik.

"aku tak puas hatilah,macam burok"
"aku rasa semmat"

jika begitu aku telah menyuruh urusetia berkaliber kita encik mohd pidut untuk mencari video persembahan kami.aku tahu dia berkaliber kerana dia menggunakan handsfree sambil ke hulu ke hilir meredah hujan.

setelah persembahan,maka aku melepak di gerai keropok ikan ariff sambil memakan makan sample yang telah digoreng.kadang2 perlu menyebut

"yeah, its like prawn crackers"
ataupun
"this contain more flour so this is 10dollar and this 12"

selepas itu (lama gak r,hampir separuh sample dihabiskan) kompang kawen berbunyi menindih bunyi2 keropok ikan sample.dengan segera aku menukar kepada baju melayu segera memollow belakang perarakan.seperti dijanjikan setelah persembahan silat pengantin oleh abang zul,aku pula menyusul.

setelah itu lepaklah aku dibawah khemah menunggu acara seterusnya.setelah itu(lama gak r) maka nasyid pula.dan tiba2 juga

"ami,ko amek part ni"kata cheng.
"wat??"


p/s: tangan tersagat sedikit dan kaki ada pendarahan.suara hampir hilang kerana menjerit sewaktu tempur dan tiba2 soloist nasyid2 dan kepala pusing2 kerana hujan. kesimpulannya, puas hati.harharharhar.

Location:CERES,brunswik,vic,aus

2 comments:

nazihahisa said...

pakai baju melayu kelabu :( nnt tiba baju melayu baru ok!

psst:: tak ckp pon kaki bleed sket

amirulhazwan said...

ey.. baju melayu ijau ma..
heheh

p/s: tu r, bleed. sikit lg nk kene potong