21 August 2009

1 Ramadhan kali ini




tak tahu hendak kata apa.
Totally speechless.
Tiada kata alu aluan atau kata penutup.

terima kasih pada Puan Rosita dan puterinya yang indah untuk

kad dan nasihat,( dalam betul maksudnya)
serta sweater itu.

1 Ramadhan dengan semangat baru.
Umur baru.
Matlamat baru.
Sweater baru.





Baguslah sweater tu. Kena dengan badan. Memang semmat dan dapat tahan sejuk dan angin dalam perjalanan ke terawih tadi.
Brrr.. Brrr..

Terima kasih.
Terima kasih banyak2.

p/s: gambar belum ada lagi, baru pakai satu malam. haha. sabar2


-- Post From Islamic Council of Victoria (icv) melbourbe australia

9 comments:

ARe-TEh said...

ho3...ni blum raya lg kn? caya lah~~
anyway,,,selamat menyambut ramadhan al-Mubarrak di negara org...Marhaban Ya Ramadhan di Bumi Ausie ^_^

amirulhazwan said...

syukran ya atih . . hehe

NuR kHaiRunNiSa said...

selamat berpuasa encik rose..hahaha.woooooooo,dpt parcel tuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..bestnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.hahaha!

amirulhazwan said...

haha. ape nye.. .

sYeNgEt ke senget?? said...

terima kasih puan rosita!! wuhuuu~~
puan rosita mmg best!

gmbr! cepat upload! cepat! haha

psst::pos malaysia sgt efisyen..geram plak! hahah lol

Anonymous said...

ahhh
ke serdang tak sampai-sampai lagi neh.aiseh
kak ngah ni kann.
melben dah sampai.

...*psst:upload cepat.haha
kami berdua pun tak tgk lagi dol.

juyin:D

amirulhazwan said...

haha kamu berdua. sudah2 la tu. buat kecoh2 saja. haha.

erm sabar la. gambar kena ekskusip br besh. hoho

Anonymous said...

maaf xsmpt wat kad yg cantik.hadiahpn xbape mhl...apapn slmt dtg dlm kuaga kami yg srba kekuragn...tp kami cuma ada kasihsyg...slmt berpose!!!tingkatkan amalan,banyakan doa,mdh2an Allah mdhkan sgl urusan.

amirulhazwan said...

terima kasih. saya ni datang tiba2 ja kan. haha.terima kasih krn terima saya. selamat berpuasa dan terima kasih untuk doanya.
moga diberkati hendaknya.