02 July 2009

Makan Fish n Chips n Dale (ulloh) di South Melbourne Beach

Sebenarnya rancangan untuk makan di situ sudah lama diutarakan oleh senior kami iaitu saudara Hiqbal sebelum cuti winter lagi. Jadi alhamdulillah rancangan ini berjaya dilaksanakan dengan kenyangnya.




nama: Hiqbal
umur:24
status:berkahwin, awal tahun aritu.







Kami pergi menaiki 2 kereta satu dipandu oleh beliau sendiri dan satu lagi dipandu oleh saudara Syahmi. Saya menaiki kereta Mazda beliau. Oleh itu dapat saya menimba ilmu pengalaman berkahwin awal ini. ngahaha.

Maka, perjalanan kami pun bermulalah.








Dan akhirnya kami pun sampailah di sebuah tempat makan bernama
                                          D'lish Ikan











Tanpa berlengah lagi saya pun mengorderlah. Saya mengoder Gym Pack yang berharga AUD11. Menu saya ialah Grill Fish of The DAy with steamed rice and salad. Sekali. . .







ULLOH!!








Dan kalau nak dibandingkan dengan yang lain:






ATLANTIC PACK!
(ada chips banyak woo!!)













LUNCH PACK!









Tapi tak apalah. Janji saya kenyang makan nasi. Tapi balik umah makan megi gak. gaga (sori, ada lagi 2 peket lagi. '-' jangan marah)








No comments: