19 July 2009

Ada Terjemahan Al-Quran?

pernahkah anda ke suatu2 majlis atau ucara atau apa benda yang di dalam tentatifnya ada tertulis cthnya ":bacaan ayat suci Al-quran dari adik Amirul Hazwan"

Selalunya, kita akan mendengar sahaja ayat itu dibacakan. Point saya di sini ialah, pernahkah anda membaca terjemahan semasa ayat itu di bacakan?

Jika belum, apa kata kita cuba jadikan amalan untuk membawa terjemahan Al-Quran ke mana2 kita berada. Boleh ja download apps terjemahan Al-Quran yang compatible dengan hp masing2. Google it!

Lepas tu, jangan simpan ja. Rajin2 lah baca terjemahan itu. Kerana anda akan rasa sesuatu. Sesuatu yang best. Nak tahu, cubalah sendiri. Rasa sekali pasti nak lagi '-'

p/s: Aku ada tinggalkan terjemahan aku kat surau laki kat intec tu. Aku tau aku akan bagi seseorang. Kih kih kih














-- Post From My hpcikai

4 comments:

he he hiik said...

ko nk suh sape amek? surau laki kot..

amirulhazwan said...

itu pun mau tanya ka. .
of kos la lelaki

ARe-TEh said...

kaum wanita x leh taw ke ami?
bg la hint skt
ath curious nk taw...hahaha

amirulhazwan said...

adoyyai