29 May 2009

Persidangan Al Nakba

Kami dari pihak Henry berbesar hati kerana menjadi tuan rumah untuk persidangan Al Nakba pada kali ini. Tujuan utama persidangan kali ini ialah untuk mematangkan lagi fikiran yang sedia ada serta rasa prihatin kami pada saudara sagama di sana. Terima kasih diucapkan kepada semua pihak yang hadir, terutamanya dari pihak HQ Manalact yang menganjurkan program ini. Tidak lupa juga pada wakil wakil dari Fritzgibbon, dan wakil tunggal kita dari College Square Lygon saudara Al Pidot. Terima kasih juga diucapkan kepada ajk ajk yang terlibat, ajk makanan dan minuman terutamanya. Sebelum terlupa, terima kasih kerana membawa jajan jajan yang sedap sekali semasa hadir. Ahaha.
Majlis dipengkerusikan oleh saudara Al Shafik Al Azanan.

wakil wakil dari Fritzgibbon (sofa), ajk makanan (dapur) dan ajk keselamatan (tangga). Tiada dalam gambar: Al Pidut, sapa suh hang duk kat tangga.

Saudara Al Shafik berbincang dengan penceramah kita, Al Shahmi. Diperkenalkan tuan rumah Henry saudara Al Baang (garu mata) dan Presiden Famsy saudara Al Afzal (memegang tv).



Pada akhir persidangan, saudara Al Afzal mengumumkan tarikh perkahwinannya dan kami pura pura terkejut. haha. tahniah saudara Al Afzal. Dipersilakan ke laman
Walimah Afzal & Baiyah
( hasil tangan beliau sendiri. sweeeeeettttt..)

Video pilihan semasa persidangan Al Nakba Kali ini
Israel celebrates 61 years

No comments: