04 May 2009

Aku Suka Lawan Lawan!

Akhirnya dapat juga aku tengok Kamen Rider Decade episode 14 dengan jayanya. Episode ini antara episode kegemaran! Ada banyak lawan lawan!Ada banyak Form Change ada banyak summon summon. Dan juga Final Attack Ride yang tak boleh bla.. Wahaaha!!

Jadi aku susun ikut turutan untuk tontonan aku selepas ini! Nak join sekali buleh ja.. Of kos anda akan menyesal sebab buang masa kat sini. Haha! Pop corn check, air paip check, chips check, Cadbury check. Wuhuu!!

1st fight: Kamen Rider Den-O ( Gun Form ) vs Kamen Rider Decade ( Agito Form )



Kamen Rider Den-O ( Axe Form and Rod Form ) vs Kamen Rider Decade ( Agito Flame and Storm Form )



Kamen Rider Den-O ( Sword Form ) vs Kamen Rider DiEnd ( summon Kamen Rider SaSword and Kamen Rider Saga )

4 comments:

nazihahisa said...

ish3 ni lah budak2 tak puas zaman kanak2.. (geleng2 pale)

amirul said...

aura kejelesan terasa di sini...

NuR kHaiRunNiSa said...

mcm power rangers je aku tgk..

amirul said...

p.rngers baju x semmat