24 April 2009

Limit! Limit!

Petang dari, baru pulang dari mid sem test Bio. Aa.. kesimpulannya escape lecture Famime tadi berbaloila jua. Lepas target pon cukopla. Lalu teruskan perjalanan pulang ke rumah dengan impian untuk siapkan assigment Famine.

Buat punya buat hingga mencapai tahap limit. Uuuhh.. dah tak bley gerak dah. Apa aku buat? Pusing pusing atas katil? Nggak. Nggak sama sekali. Tak men ah benda benda cenggitu. Ahak, cenggitu.
Dapat mesej dari Shami, malam ini akan diadakan potluck di Henry. Mmm.. potluck. Yea!
Aha, potluck,. best best.

Maka Shami the Famine Master, Fikri the Beskal Expert dan Iqbal The Young Husband (bukan nama sebenar aa..) pun bertandanglah ke Henry. Selepas solat maghrrib berjemaah, maka tayangan pun dimulakanlah. Tak lama, 1o minit saja. kemudian sedikit diskusi diskusi berkenaan kita dan saudara seIslam kita. Develop sense of Awareness ma.. Bukan wat Human Awareness essay. Ha?

Banyak yang saya dapat dari Potluck hari ini. Jadi diminta ambillah pengajaranlah dan tauladanlah dan yang buroklah tu, abaikanlah jauhlah jauhlah ya. (yelah..) Dengan potluck hari ini saya dapat:

Makan salted peanut
Makan chips sambil tengok muvi. Wuuhuu!
Makan aiskrem Bulla sahaja.
Makan aiskrem Bulla dengan roti.
Makan cokelat.


makan apa lagi?



apa lagi?



cepat teka>.teka. teka.







dan yang penting, makan beramai ramai yang dapat mengeratkan ukhwah antara kami pelajar di Melbourne ini. Terasa seperti kenduri kahwin la pula..

Aa.. sila sila, tambah nasik nasik.. lauk tu abeskan abeskan.




p/s:  Askrem Bulla Chip sangat sedap.
p/s:  Tahniah kepada Iqbal berjaya hadir. Pengorbanan yang besar meninggalkan anak bini semata kerana kami eh, kerana Allah. Ibadat ni.
p/s/s: Sebuah diskusi pendek tidak rasmi diadakan setelah mereka pulang. Tentang apa?











Iqbal baru umur 23 dan sudah berkahwin. Tercabar Baang dan Adam. Aku?
Amende kawen kawen ni.....

2 comments:

nazihahisa said...

human awareness essay yg memecahkan dan mematikan sel2 otak yg baru ingin berubung.. duh~ kena minum susu byk DHA ah cmni..

amirulhazwan said...

aku sarankan ko minum susu cam PURA
atau makan askrem Bulla.