20 April 2009

Henry Tidur

Henry? Siapakah Henry? Kenapa Henry tidur?
Ha? Ha? Ha?

Sejak kedepanan ini, aku mula mendapati bahawa kami di Henry mula tidur awal. Bermula seawal selepas solat Isyak. Jadi selepas waktu solat ini jika kamu datang ke Henry maka suasana akan senyap sunyi kerana hampir semua telah ketiduran.

Pada mulanya perkara ini tidak dapat diterima oleh segelintir ahli Henry. Mungkin kerana beliau terkejut. Pernah beliau menjerit:

Woi!! Mana semua orang!?

peh, menganggu konsentrasi betul. Sekarang ini beberapa orang telah tombang tetapi ada juga yang bangkit kembali. Entah, mungkin kami bergilir gilir untuk tidur dan bangun semula.

Aku juga ingin tidur sebentar tadi tetapi, sempat juga aku berYM dengan rakan sefamine. Ingin mengucapkan tahniah kerana beliau juga berjaya menghantar essay. Tetapi, beliau juga mengingatkan aku tentang lagi dua essay famine.

Ha? Ha? Ha?

aku cari semula list list asainmen yang aku buat beberapa minit sebelum ke Adelaide. cilako. Ada lagi. dan aku lihat lagi, lagi dalam sampai tembus kertas. Tipu ah. Mana leh tembus. aih, banyak lagi sebenarnya. asainmen dan kuiz yang kecil kecil cekodok khai yang comel masih ada lagi. Due date pun makin dekat. Ni yang malas nak date nih. 

ha? Ha? ha?
ape kene mengene.

p/s: tiba tiba segerombolan masalah telah datang. yea!

2 comments:

NuR kHaiRunNiSa said...

gudlak lah utk kuiz yg kecil2 cekodok khai yang comel tu..pasti berjaya..hahaha=P

amirulhazwan said...

selamat membuat cekodok khai yang kecil lagi comel.

nak rasa lagi..