19 April 2009

Dah, dah, cukup.

Ini tak boleh jadi nih. Dah, dah, cukup. Cukup apa? Aa,, yang itu kita tak tau. Setelah melakukan pertapaan selama beberapa jam ( jam digital ke analog ? wawawa~), aku sedar yang aku harus bergerak. 

setelah ke sana ke mari dalam dunia mimpi dan dunia maya gunakan hp cikai, maka perasaan segan tiba tiba terasa. Segan yang macam mana? aa.. yang itu kita tak tau.

Bila difikirkan, masalah saya hanya boleh diibaratkan seperti sejemput cekodok pisang khai yang comel itu. Tak mampu saya bandingkan dengan cekodok mak cik Teres Teratai yang sebesar penumbuk anda.

Jadi tak perlulah saya menggembar gembur tali kecapi masalah cekodok comel khai itu di sana dan di sini. Yang boleh selesaikan masalah itu hanyalah diri saya sendiri. Macam mana saya nak selesaikan masalah itu? Aa yang itu kita tak tau.

Tetapi yang penting sekali, dua kali atau tiga kali, aku harus bergerak. Bergerak ke mana?

















Aa yang itu kita tak tau..


p/s: Dah, dah, cukup.

6 comments:

NuR kHaiRunNiSa said...

aaaaaaaaaaaaaa..ahahahahha..cekodok pisang comel aku yg x brape nk sedapp..segan siot..=P

amirulhazwan said...

la..
habes jugak ape..

sYeNgEt ke senget?? said...

aku tau dialog mane ko pajak tu..
ha! itu yg kita nk tau..

hahah los dan faun...

amirulhazwan said...

orang orang macam ko mmg r tengok cite cite camtu. haha!

sYeNgEt ke senget?? said...

apekah maknenye? org mcm aku??

amirulhazwan said...

orang yang macam mana?

aa yang itu kita tak tau.