06 April 2009

aku sudah berHenshin.

Semalam dengan rasminya aku membuat kerja2 yang tidak ada kene mengene dengan stadi selama 24 jam! Hampir2 mencapai rekod stay up tetapi kekondeman berlaku di tengah jalan.

Apa yang aku buat semalam.? Semalam aku amat asyik dengan Kamen Rider. Aku rasa sungguh seronok sampai aku tak nak keluar dari bawah meja ni. Lagi2 malam tadi aku menghabiskan episod kamen rider terbaru yakni Kamen Rider Decade 2009.

Tetapi aku harus membayar rasa kegembiraan ni dengan rasa bersalah pada diri yang amat sangat. Lebih besar rasa gembira lebih kuat rasa bersalah.

"aku takkan ulangi kesilapan aku kat ausmat lepas ni"

Terngiang-ngiang benda alah itu di ruang kotak penalti otak aku.Kadang2 mengganggu konsentrasi aku menonton dan melayar laman sesawang.

Errgh~~ apa ni. Dah Isnin balik. Aku harus membayar balik rasa bersalah aku. Bukan harus tapi mesti. Bukan,

Aku terpaksa.Ibarat kamen rider yang kita tidak tahu apa dia tengah senyum, menahan sakit, mungkin menangis??

Bila mereka berHenshin, mereka jadi lebih kuat. Tidak peduli apa yang terjadi. Menjadi lebih fokus pada matlamat. Ada momentum untuk melindungi orang disayangi. Tiba tiba je kuat . Saya ulang, tiba tiba saja.

Kalu gitu....



Aku juga ingin berhenshin.



..





........






...........



HENSHIN!!!







Apa tengok2. anda dah tak nampak. Aku kan dah bertopeng. Aku senyum ketawa menangis menjerit anda takkan tahu.






Sayonara...



p/s: takkan ulangi kesilapan Ausmat. Takkan.

--
Posted via Skypetr, 2009-04-06 07:47:35 +1000

5 comments:

NuR kHaiRunNiSa said...

pebende henshin2 ni....

Syafiq Nawi said...

alhamdulillah...aku dah transform jadi ultraman...ko pon tak tau same ade aku menangis, gembira atau sakit.. SHUAAAAAAAH!!!

amirulhazwan said...

Khai: kene la blaja paham lelaki. Nanti bila kawen senang sikit.

Syaas: Cukup la kat Ausmat dowh. Cukup ah. Kenangan pahit waktu tu memang manis bila dikenang. Tapi kene ingat benda tu asalnya PAHIT KELAT PAYAU

sYeNgEt ke senget?? said...

lagha2..blaja ah! hahahha

amirulhazwan said...

dah kim salam blum???