04 April 2009

Aku dan Misi Stay Up.

Semalam adalah percubaan yang kebeberapa kali untuk aku stau up.

Gagal.

ApA aku buat tengah2 malam? Stadi? Kemas meja? Semayang malam? Uuu nggak nggak.

Aku bersandar dan termenung. Ada ym, reply, duduk termenung balik sambil menunggu reply. Tunggu.. Tunggu.. Tunggu.. aa, ada reply, balas dan kita tunggu kembali..

Kenapa aku tunggu?? Dah lambat reply pergi la tido. Penting sangat ke ym tu? Penting sangat ke orang tu.

Hmm..
Of kos penting.

Tapi aku tunggu sebab aku tak tahu nak buat apa lagi. Aku bersandar dekat cermin almari, dengar budak2 ni mengigau.

Aku tunggu sebab aku nak berfikir. Fikir.. fikir apa tapi tak tahu. terus fikir. fikir ke sana ke sini.. dan terus berfikir.

Pergi la stadi. X mo ah. Kemas meja? X mo ah. Baca Quran? X mo lah. Apa yang ko nak?

Ntahlah, aku tak tahu. Jangan tanya aku.
Jangan terasa kerana aku sedang berfikir.

--
Posted via Iphone, 2009-04-04 07:23:59 +1100

No comments: