05 April 2009

Aku dan Mimpi Itu Lagi

Semalam, sekali lagi aku gagal menstayUp kan diri dan stadi. Walaupun aku sedar pada jam 2.54 pagi semalam, terasa malas dan sambung tidur. Akibatnya, aku mimpi lagi. Mimpi ni tak sama dengan mimpi hari itu. Tetapi subjectnya sama. Ibarat chemistry tetapi chapter lelain. Senang cerita, mungkin sambungan mimpi semalam.

Aku nak ceritakan mimpi tu tapi dah lupa. Betuull.. lupa. Tapi yang pentingnya, sama juga, mimpi tu terlalu detail dan aku kali ini cuba memahami maksud tersurat dan tersirat walaupun masih di alam mimpi. Menggunakan tekni ESLS Puan Haz tercinta, mecriticalkan tinking yang ada, tapi malangnya masih gagal mencari maksud. Gagal ke tak nak bagitau. Haa.. sori ah.

Yang pentingnya, penting lagi, sudah dua malam berturut-turut. Walau bagaimanapun, mimpi mimpi ni tidak memenuhi syarat-syarat untuk mimpi yang boleh ditafsir. Aku tidur tutup aurat r. Mungkin mainan syaitan Aussie untuk memenuhi aktiviti riadhah seharian mereka. Ya, memenuhi waktu lapang.

Tapi yang pentingnya, kenapa mimpi itu, kenapa.

p/s:  dah lama tak mimpi Kamen Rider ngan Ultraman. Bagila sekali. PEnat critical tinking memalam.

p/s/s: Apa pun, aku dah kemas meja, rekod sekarang dah capai 7 jam 10 minit

No comments: