04 April 2009

Aku dan Kamen Rider


Tolong, tolong jangan buat muka pelik kat sini. normal, normal

Semalam kawan aku bagitauhu aku, yang dia dah download Kamen Rider The First Movie.

Aku berguling dengan bangangnya.

Lalu aku membuka youtube dan melihat trailernya. Antara kisah kisah didalam itu,

Kamen rider guna superbike Honda putih lalu aku berguling dengan bangangnya.

Henshin yang cool gila dengan gaya dan muka yang macho!! Aku berguling dengan bangangnya.

Lampu mata automatik on! Mulot buleh bukak tutup! Aku berguling dengan bangangnya.

Baju Rider! Skarf merah dileher arrghh!! gaya seorang pemotor a.k.a rider sejati! Aku berguling dengan bangangnya.

dan..

dan..

dan
banyak lagi..

wu~~
sapa amek jaket kamen aku kat Intec? Pencuri, isk.
Aku nak skarf merah
Aku nak helmet
Aku nak motor






Aku nak jadi rider.
--
Posted via Iphone, 2009-04-04 07:02:26 +1100

No comments: